17 januari 2009

Pancakes for breakfeast..

Vaknade imorse med en dundermigrän!
Tog en tablett, satte på mig min kylmask och la mig ner för att försöka somna om.
Lyckades inte men kanske lika bra de då jag fortfarande lider av mina mardrömmar.
Men huvudvärken lättade så jag och Maria drog ner till Rimi och köpte lite grejer till middagen ikväll och några grejer som fattades till frukosten.
Det blev Pannkakor! Älskar verkligen det!
Mara hade ett jätte bra recept på smet och efter lite strul med stekpannor så lyckades vi rätt bra.
Jag hade givetvis köpt Nutella, utan det är det inga riktiga pannkakor!
Maria köpte lönnsirap, och sen satt vi och smaskade i oss våran underbara frukost.
Nu sitter vi och kollar på You Got Served och sitter vid varsin dator.
Det är så jag och Maria väljer att umgås.. Med varsin dator i knät.
Men vi trivs iallafall.


0 Era tankar: