15 januari 2009

Top of the world.. But i still cant sleep at night..

Varför är det så att när nått går bra ska det alltid finnas nått som går dåligt..
Livet känns så bra just nu, känns som jag andas fris luft igen och faktist har börjat
se framemot saker igen.
Det finns så mycket som står på kalendern under våren och sommaren.
Mycket är redan bestämt annat väntar fortfarande på bekräftelse.
Men det kommer att bli så kul att bara resa iväg och bara tänka på mig själv.

Men så har vi det där grå molnet på himmelen, ni vet det som dyker upp precis när man lagt picknik filten i gräset och dukat upp all mat och precis ska sätta sig och mysa.
Har haft sådana otroliga mardrömmar de senaste dagarna. Har sovit kanske 1timme i streck innan jag vaknar upp av gåshud på kroppen och rädslan som nästlat sig in i varenda del
av min kropp och själ.
Men varför har jag helt plötsligt mardrömmar?
Har alltid varit den som haft bra drömmar, fina drömmar om framtiden, någon fantasi, exotiska platser som jag vill åka till. Men våldtäkter, mord, kidnappning och tortyr har aldrig funits bland mina drömmar förens nu..
Skumt..
Man får ju hoppas att man får sova inatt utan att bli rädd, känner mig helt sänkt av trötthet.



0 Era tankar: