14 januari 2009

Faan vad man såg ut!!

Mormor dök upp med medköpt mat från Tiger! Den bästa maten i världen enligt min mening.
Men givetvis hade jag redan planer som även innefattade middag så jag sparade min mat till lunchen imorn, ska bli riktigt gott!
Åkte ner och mötte upp Maria på hennes jobb, fick the grand tour på Kia haha.
Därefter bar de av på hemligt uppdrag.. När det var avklarat drog vi ner till Vitan och åt middag.
Självklart ska jag och Maria slå på stort å de fick bli Coeur de file... Mmmm smaskens.
Mycket godare än den som tillagas på Fame måste jag säga.
Sara jobbade men de var rätt lugnt så hon satt rätt mycket med oss.
Vi satt och smidde lite planer till nästa lördag. Kommer att bli så kul!

Nästa lördag ska vi nämligen fira in Pernillas 21års dag.
Hon vill ju inte vara sämre än Maria som alltid slår på stort och firar en hel vecka, så P bestämde sig för att de blir små firande på tisda då hennes födelsedag är och sen blir det förfest och utgång på lördagen och middag hemma hos henne med biokväll på söndagen.
Puhh busy busy vecka. Men de ska bli kul.
Nu på lörda blir de lite mer hemligheter men ni får vea allt i sinom tid!

Efter vitan drog vi hem till mig och satt och kollade lite på gamla kort och hängde lite.
Insåg att man inte var fager för fem öre back in the days.
Trodde inte att de syntes så mycket att jag hade gått ner i vikt..
Men de kan jag lova at det gör det verkligen.. Dessutom undrar jag vad man tänkte med när man sminkade sig innan ute kvällarna.

Tur att man blir snyggare med åren och inte tvärtom iallafall!






0 Era tankar: