15 januari 2009

Thaimat till frukost, soppa till lunch och mackor till middag..

Ligger här och funderar på att det kanske är dags att gå upp.
Slut på ledigheten och dags att gå till jobbet igen.
Känns sådär då jag jobbar kväll den här veckan men de är ju bara torsda freda kvar innan helgen.
Ska värma på min lunch från Tiger och sätta mig ner och skriva lite listor!
Älskar att skriva listor, det får mitt liv verka mer planerat än vad det egentligen är.
Reder ut lite av oordningen som finns i mitt liv.
Ska även fundera ut vad jag ska ha för skor till min killer outfit som jag tänkte ha på mig på Pernillas födelsedags firande. Hon har ju även komit med ett tema, och temat är inget mindre än Pernilla själv. Man ska ha någonting på sig som visar hur du ser Pernilla eller hur du uppfattar henne. Tur för mig som redan hade bestämt outfit så passar mina kläder till temat rätt bra.
Sen är det juh bara att ha lite fantasi och kanske ha något litet som speglar Pernilla.
Haha Marias idé var toppen! Verkligen genomtänkt M..
Men det funkade ju verkligen så det är ju det som är det viktigaste.

Ne men nu ska jag börja min dag och inte ligga kvar här och lata mig..
Thaimat here i come!


0 Era tankar: