06 november 2009

Best day in a long time..

Har haft en helt underbar dag.. Blev riktigt pigg efter min morgonpromenad med Mattis så jobbet gick jätte bra. Kändes som att jobb dagen slutade innan den hann börja.


Pernilla och Sara mötte upp mig på jobbet och därefter bar det av till Barkarby och Mediamarkt. Som vanligt när P sitter bakom ratten lyckas vi alltid hamna mitt i ett äventyr.. Denna gång inefattade detta vindrutetorkare som helt plötsligt slutar fungera mitt i snökaoset. Vi tog oss hem tillslut men vi såg inte så mycket av varken bilarna eller vägen.


Kvällen spenderades hemma hos mig efter en fika på kondis med S och P innan Sara skulle börja jobba.


Det blev mat från Hästen som vi köpte med oss hem och sedan tårta, spel, nya singstar skivan, en massa skratt och en hel del prat om allt från fågelskit till Rumänien och Youtube klipp.


Men nu ligger jag i sängen och ska sova, är sjukt trött men imorgon är det äntligen fredag. Dock jobbar jag i helgen men det blir ändå en helgkänsla.


Sleep tight

0 Era tankar: