14 november 2009

What a night..

Vilken toppen kväll det har varit! Åkte hem till Anncha runt tio då det tog mig för evigt att hitta något att ha på mig. Väl där kollade vi klart på Idol, pratade, skrattade, körde "Jag Har Aldrig" och hade allmänt trevligt!

Då klockan började närma sig ett och det bara var jag och Anncha som ville fortsätta festen så drog vi enr till Hästen för att möta upp Pernilla och Andreas. Därefter drog vi ner till Magget och hade för ovanlighetens skull riktigt roligt!

Träffade H där som var super duper gullig och gav mig en riktigt trevlig komplimang. Även E vär där lika snygg som alltid vill jag påpeka dock skulle hann upp tidigt imorn då han ska hämta B så ingen efterfest denna kväll.

Men en toppen kväll i all ära!!

Imorgon blir det Pizza på Valentinos vid halv ett för alla som vill joina!

Sleep tight!

0 Era tankar: