11 november 2009

Just like Christmas..

Har precis varit och hämtat ut mina paket på OKQ8. Hade beställt mina böcker som är sååå fina och jag bara längtar tills jag får krypa upp i sängen och dyka ner i Twilight världen.

Sen har jag även fått hem mina ansikts produkter från Weleda, vilket var på tiden då både rengöringsmjölken och ansiktscremen började ta slut

Fick även hem ett paket från HM som jag hade beställt i början på september. Hade nästan glömt bort att jag hade lagt den beställningen tills jag öppnade lådan och insåg att det inte var kläderna som jag beställde häromdagen. Men paketet bestod av en underbar skinnväska med fransar, en liten svart cross-over väska, paljettleggings, petrolfärgade leggings och en tunika.

Allt var verkligen toppen så nu sitter jag som ett barn på julafton och beundrar alla mina fina saker. Ska ta och krypa ner i sängen snart läsa en stund och sedan blir det kvällspromenad med Mattis. Illamåendet är nästan helt borta vilket betyder att imorgon väntar jobbet och allt vad det innebär. Men det har varit väldigt skönt att få vila både kropp och sinne och hädanefter ska jag försöka att inte ta med mig jobbet hem.

Men nu dags för lite Twilight läsning..

2 Era tankar:

jojo sa...

fint med petrolfärgade leggings, verkligen en av mina favvofärger!visst går det itne att sluta med Weleda nu när barnet fått en att börja med det.

Cali sa...

Tack :)det är det verkligen älskar färgen!

Haha ne nu när man väl börjat undrar man ju hur man någonsin kunde leva utan.. Haha