20 november 2009

Friday it is..

Illamående ännu en gång..
Hmm kanske borde fundera rejält på det där med att byta yrke eller iallafall göra lite förändringar i mitt liv, för tydligen gillar inte min kropp det jag håller på med.. Kanske är det inte bara jobbet som har spökat i bakhuvudet den senaste veckan men mestadels det. Vad som mer har spökat tänker jag behålla för mig själv, är trött på att prata om saker som aldrig kommer att förändras.

Men ska vell passa på och vila en stund och hoppas på att jag mår bättre snart! Har ingen lust att ligga här hela helgen. Imorgon ska det ju festas som aldrig förr och sen har vi ju ikväll då tanken var att göra något annat än att bara ligga hemma och må dåligt. Vill inte sitta här själv ju..

Förstår inte hur man vill sitta för sig själv en ledig helg och göra absolut ingenting. Det är ju det vardagarna är till för. Nu menar jag ite att man måste festa eller ens vara ute, man kan åka hem till ngån vän och ha en movienight, eller gå ut och äta.. Får panik om jag inte hittar på någonting alls på mina lediga helger.

Ne men nu ska jag kolla på Vampire Diaries och bli av med illamåendet..

See ya!

0 Era tankar: