07 november 2009

When you just don't get it..

Ligger äntligen här i sängen redo att gå och lägga mig. Ska upp och jobba imorgon igen men dock blir det lite sovmorgon då jag börjar halvtio. Kanske tycker ni att det är tidigt men då man har börjat klockan sju under veckan så är det en skön respit.

Dagen har gått ovanligt fort! Jobbet var så fullproppat med människor att man inte ens hann tänka på vad klockan var. Vill inte ens veta hur mycket mer det kommer att vara imorgon då det är Fars Dag. Busy day då vi även var en för lite för att idiot Iris bestämde sig för att ringa två timmar innan hon började för att meddela att hon minsann inte hade sovit någonting och befann sig på Ekerö så inte kunde hon komma till jobbet. Alltså det måste ju vara något stort fel på henne om hon tror att det är okej. Samtalet slutade med att jag i princip sa att jag inte hade användning för henne och att jag inte var intresserad av att jobba med henne något mer.

Pernilla kom förbi på jobbet och fikade så det var iallafall något positivt på en annars sönderstressad dag. Pratade även med Bello efter att jag kommit hem och började inse att det kanske inte är så konstigt att jag mår som jag mår när det gäller jobbet.

Annars har det varit en lugnt kväll. Lagade Pasta ost och skinksås som verkligen smakade smaskens... Till detta drack jag mitt nu absoluta favorit vin Vivole. Det är ett jätte sött vitt frizzante vin. Längtar redan till de varma sommarkvällarna då man kan sitta ute i kvällsvärmen med ett iskallt glas Vivole!

Pratade även lite med Maria och insåg hur lite vi har setts det senaste månaderna. Får ta och ändra på det!

Men nu dags för film sen sova.. Sleep tight!

2 Era tankar:

Maria Flinck sa...

de e för att ja aldrig slutar va sjuk........ :´(

Cali sa...

Men du är ju inte alltid sjuk! :)