05 november 2009

When you find yourself changed..

Gårdagen bjöd på en mycket trevlig kväll med mat skratt och även några tårar. Det var Jag, Anncha, Tove och Jenny som var samlade för en toppen middag.


Det pratades mycket om förr och hur långt vi faktiskt har kommit med livet och oss själva.


Mysigt var det och tiden bara flög förbi.. Helt plötsligt var klockan tolv och vi skyndade oss att plocka ihop och sedan åka hemåt då !.de jag och A skulle upp och jobba idag.


Efter att vi släppt av A satt jag och T kvar en lång stund i bilen och pratade om en massa. Kändes skönt att äntligen få lite klarhet och insikt över mycket som hänt.


Fick höra en hel del om mig själv som jag inte visste mycket positivt och kanske är det så att jag är starkare än vad jag tror.

Dags att jobba igen. See ya!

0 Era tankar: