01 november 2009

Paranormal Activity.. Creapy!

Dagen har varit precis så underbar som en söndag ska vara. Fick sova länge vilket jag normalt sett aldrig lyckas med. Därefter myste jag ner mig i soffan med frukost och film. Det blev den sista Pirates då jag såg dom andra häromdagen.

Efter det började jag städa lite smått innan Mormor med respektive och Lorr och Niklas dök upp vid fyra. Vilket kaos det kan bli när familjen är samlad! Men ett positivt kaos med folk överallt som pratar i munnen på varandra.

Vi beställde mat från Tiger och det smakade mumma! Därefter vankades det tårta då vi firade Annelies födelsedag. Egentligen fyller hon inte förrens på torsdag men mormor åker till Spanien imorgon så vi firade med henne idag.

Mätta och belåtna satt vi kvar en lång stund och pratade om allt mellan himmel och jord. Runt nio dök Mange och Samuel upp för filmkväll. Vi parkerade oss i vardagsrummet på nedervåningen och satte igång Paranormal Activity. Jag säger bar ett ord.. CREAPY!

Riktigt bra film som verkligen får en att sitta på helspänn och undra vad som komma skall.

Men nu är det dags att sova då det är måndag imorgon och jobbet kallar.

Sleep tight!

0 Era tankar: