25 november 2009

Freeday and loving this morning..

Nyvaken och pigg som bara den!
Precis så känner jag mig just nu. Vet dock inte varför jag vaknade så tidigt då jag inte behöver gå upp förns om en timme. Men lika bra att inte somna om och kanske göra lite nytta innan jag ska iväg till läkaren.

Gårdagen blev faktiskt riktigt bra. Jag jobbade och fast det kanske inte blev min favorit människa som dök upp tycker jag att iden flög iväg rätt fort. Att jag dock inte pratade med människan mer än nödvändigt tycker jag inte var otrevligt utan snarare Commen Sence!

Efter jobbet lyckades jag övertala Lorr och Niklas att äta middag på Hästen med mig, då jag var sjukt sugen på en Pasta Roma. Lotta överträffade sig själv och gjorde den bästa hittills, så MUMS säger jag bara!

När middagen var uppäten och klar var vi alla så otroligt trötta så jag bestämde mig för att åka hem och faktiskt sova vilket jag också gjorde.

Men nu ska jag ta och bränna en skiva till Pernilla.. Och ja P din låt kommer att vara med!

Därefter bär det av till läkaren och sedan en heldag med två av mina bästaste, Pernilla och Bello on a shopping spree. Kan denna onsdag bli bättre?!

See Ya!

0 Era tankar: