30 november 2009

Monday morning..

Känns som en riktig måndag-. Känslan över att helgen är över är kanske inte den bästa, men samtidigt är det början på en ny fullspäckad vecka vilket alltid är lika kul.

Idag har jag mest legat här och haft en riktig sovmorgon varvat med en kanonfrukost med yoghurt, hemmagjord musli och te. Ska snart hoppa in i duschen och sen börja fixa mig för jobbet. Jobbar sent den här veckan vilket jag inte tycker är lika bra, men samtidigt har jag mornarna för mig själv vilket alltid är skönt.

Som veckan ser ut just nu har jag bara måndag och tisdag kväll ledigt då schemat annars är rätt fullspäckat!

Mån - No plans
Tis - No plans
Ons - Bio Luftslottet som sprängdes med Pernilla och Anncha
Tor - Middag med Tove
Fre - Konsert med Bello
Lör - Fabben med alla tjejor
Sön - Familjemiddag och filmkväll

Men nu är det dags att kliva upp och sätta igång med dagen. See ya!

0 Era tankar: