08 november 2009

Great day..

Dagen har faktiskt varit toppen!
Jobbade fram till halv fem vilket kanske inte var så jätte kul, men på något sätt flög timmarna förbi och helt plötsligt var det stängnigsdags. Mycket folk som skulle handla tårta till sina pappor och alla eller iallafall det flesta på glatt humör.

Efter jobbet åkte jag hem och åt en riktigt mysig familjemiddag om man bortser från mitt och Annelies bråk som slutade med att jag inte orkade och helt enkelt ignorerade henne.. Kanske inte så moget av mig men jag var alldeles för trött för någon form av respons.

Sedan blev det chokladtårta, te och lite prat om allt mellan himmel och jord. Riktigt mysigt precis som det ska vara en söndag kväll.

Runt nio joinade Pernilla som hade med sig filmen Kärlek 3000. Så hon jag och Lorr myste ner oss i soffan med en skål popcorn och bara njöt. En helt underbar film som verkligen får en att le.. Visst har karaktärerna sina problem men budskapet finns ändå där genom hela filmen och den levererar verkligen.

Men nu blir det sova och imorgon börjar jag inte förens halv två så det blir sovmorgon!!

Sleep tight..

0 Era tankar: