13 november 2009

Lunchdate with one of the best..

Ligger här i sängen och borde verkligen gå upp. Ska möta upp Tove och äta lunch med henne innan jag börjar jobba. Är riktigt trött idag fast jag sovit ca åtta timmar. Kan bero på det konstiga drömmarna jag hade som bland annat handlade om kanelbullssoppa?! Något fel är det ju haha.

Ska bli mysigt att luncha med T då vi inte hunnits träffa på hela veckan. Ikväll blir det nog Idol och vinkväll hemma hos Anncha. Men vi får se då jag slutar så sent och kanske är as trött. Dilemmat är dessutom om jag kanske ska jobba imorn också då Sussi frågade om jga hade lust med det. Lördagar brukar gå väldigt fort på jobbet och det är bra med pengar men samtidigt är det jäkligt skönt att bara ta det lugnt och bara mysa med de närmaste. Hmm vilka I-Landsproblem jag har.

Ne men nu är det dags att ta mig upp ur sängen och sätta igång med dagen!

Have a great Friday!

0 Era tankar: