15 november 2009

Sliten dag varvat med myskväll..

Dagen började inte så bra.. Vaknade upp trött och sliten efter gårdagen, men jag hade ju utlovat pizza så det var bara att kliva upp ur sängen och ta sig ner till Valentinos. Bortsett från att man mådde skit så var det faktiskt riktigt skönt att komma ut lite och pizzan smakade toppen. Dock började jag må dåligt när vi hade vandrat upp till centrum så Anncha och jag lämnade snabbt byggnaden och åkte hem.

Väl hemma la jag mig i sängen och sov till säkert åtta nio på kvällen. Vaknade upp med yrsel och illamående som liknade det jag hade tidigare i veckan. Så jag bestämde mig först från att bara sova vidare men efter ett tag tog jag mig ändå upp och åt lite och därefter mådde jag genast bättre.

Anncha kom förbi och vi myste ner oss i soffan efter en promenad med Mattis. Det blev Twilight då A inte hade sett den. Så nu är hon lika taggad som vi andra inför nästa veckas New Moon!

Men nu är det dags att sova för min del är jätte trött och yrseln är inte helt borta än men kanske lyckas jag sova bort den och vakna pigg och kry imorgon!

Sleep tight!

4 Era tankar:

Miss H sa...

hey carro!!

visste inte att du hade en blogg oxå!! =D

Allt bra me dej annars?!
Läääääääänge sen vi sågs!!
Vart bor du nu?

KRAMAR// Jennie*

Cali sa...

Heyy!
Hade ingen aning om att du hade en blogg heller!

Haha ja det var sjukt länge sedan.. Det är bara bra med mig själv?
Jag bor i väsby själv?

kram / Carro

Miss H sa...

fortf. kvar i väsby?
haha...ska inte säga nåt...bor själv kvar i akalla - fast i egen lägenhet iaf, hehe!! =D

då får vi ta o träffas nån gång då ;D
Va jobbar du me?

Får hem min lilla valp nästa lördag!
Har ni kvar Ronja?

KRAM CARRO!
/jENNIE

Cali sa...

Haha a hade planer på att flytta men nu ska jag plugga så jag bor nog kvar hemma ett år till men efter det blir det egen lägenhet :)
Absolut! :)

Åhh vad är det för valp?
Ne Ronja dog för två år sedan, det var jätte jobiigt är fortfarande svårt att tänka på henne, men vi har hennes son Mattis nu så det är ju en liten tröst iallafall, som att en del av henne är kvar..

Vad gör du nu för tiden då?

Kram