03 november 2009

Shopping turned my day around..

Gud vilken seg dag det har varit på jobbet idag! Timmarna sniglade sig fram men tillslut var klockan äntligen fyra. Tröttheten har legat som en dimma över mig mest hela dagen.. inte blev det bättre av att situationen på jobbet just nu börjar närma sig olidlig.

Men Pernilla kom förbi på lunchen och det var ett skönt avbrott på en annars tråkig jobbdag. Hon stannade kanske fem minuter men ändå hjälpte det! Vid halvfyra kom Lorr och Niklas förbi och hälsade på innan det skulle bege sig till tåget och Stinsen. Jag bestämde mig för att följa med så det väntade snällt tills klockan blev fyra.

Vi tog tåget och sen gick vi den långa raksträckan från Häggvik station. Egentligen är det inte så långt men när det är kallt och det dessutom blåser som bara den, kan jag ju lova att den kändes millång.

Vi strosade runt i butikerna och inhandlade tråkiga grejer som mascara, linnen, leggings och annat som man behöver men kanske inte är så kul att handla. Dock hittade jag och Lorr en jätte fin svart klänning inne på HM som vi verkligen fastnade för. Vi provade den och det slutade med att vi lämnade butiken med varsit exemplar av denna underbara klänning. Den första i svarta klänningen i min garderob vill jag även tillägga. Detta är dock väldigt konstigt då jag har ett tiotal klänningar men ingen som är helsvart av någon konstig anledning.

Det blev lite annat smått och gått som en klänning från Gina med silver kedjor vid axlarna, en stickadväst, en aubergine färgad mascara och ett jätte fint gråmetallic nagellack. Om jag orkar senare så lägger jag upp bilder på allt.

Men nu blir det Gossip girl och sedan ska jag nog försöka mig på att sova. Är sjukt trött och imorgon börjar arbetsdagen redan vid sju och därefter ska jag träffa Tove så ingen vila här inte.

See Ya!

0 Era tankar: