24 november 2009

Want this day to be tomorrow..


Trött men härligt seg så känner jag mig just nu. Har absolut ingen lust att åka och jobba men måste man så måste man. Dessutom är jag ledig imorgon så det ska bli skönt. Inte för att jag får sova länge utan klockan åtta ska jag befinna mig på Karolinska för en återkoll.

Men resten av dagen bjuder på shopping med Pernilla. Det kommer att bli kalas! Vi ska åka till Tunes (eller hur det stavas) i Knivsta och därefter ska vi försöka hinna med Kista, Sollentuna och kanske Stinsen. Julklappar here i come!

Idag vet jag faktiskt inte vad planerna är förutom jobba då. Men kanske blir det att hitta på någonting ikväll, får se vad som dyker upp under dagen.

Men nu är det hög tid för mig att hoppa in i duschen och sedan sätta igång då jag ska vara på jobbet om 45 minuter..

Have a nice day!!

0 Era tankar: