18 november 2009

Perfection doesn't cut it..

Nu är jag tillbaka, bättre än någonsin!
Har inte varit så duktig på att uppdatera de senaste dagarna då det har varit fullt upp och den lilla fritid jag haft gått åt till att läsa The Twilight saga.

Måste nog säga utan den minsta tvekan att det här böckerna är det BÄSTA jag någonsin har läst, och jag har läst MÅNGA böcker i mitt liv. Helt underbara så nära perfektion man kan komma. Är helt betagen av kärlekshistorien, familjebanden, striderna och vänskapen.

Förutom att ha läst klart Breaking Dawn idag, som är den fjärde och sista boken i Twilight serien har jag hunnit med en hel del annat också. Jobbade fram till tre och därefter blev det fika med Sara, Pernilla och Freddy.

Vid fyra var det dags för S att gå till jobbet och för F att gå hem så jag och P åkte till Rusta där jag inhandlade Buzz Pop och Mega Quiz så i helgen ska det spelas Anncha bara så du vet!

Efter Rusta skulle P åka till Lidl av någon anledning men det slutade med att vi klagade på varenda pinal som fanns där och åkte därifrån.

Det blev åka hem och hämta andan i en halvtimme innan Lorr och Maria dök upp för en movienight. Det blev Twilight då vi laddar inför söndagen då vi äntligen ska få se New Moon. Jag och M kunde ju inte låta bli att sucka och skratta åt Lorettos nya besatthet och kärleksförklaringar till vampyrer! Haha Marco kommer aldrig låta dig glömma det...

Efter filmen tog vi en promenad med Mattis och därefter åkte dom båda hem. Så nu ligger jag här och är både glad och sorgsen över att jag har läst klart böckerna. Glad över att jag äntligen fick se hur det gick för alla karaktärer men också sorgsen över att det är slut..

Men nu är det dags att sova och förhoppningsvis vakna upp utvilad för första gången på flera dagar, då jag legat och läst ända in på småtimmarna sen jag fick böckerna.

Sleep tight, don't let the bedbugs bite..

0 Era tankar: