15 november 2009

Yeyy here we go again..

Har legat och läst New Moon hela morgonen, men var tillslut tvungen och slita mig en stund då magen kurrade. Så nu har jag tagit en liten paus för att uppdatera mig lite om vad som händer i världen utanför.

Inte mycket kan man ju då konstatera när regnet och den gråa himmlen inte har mycket att erbuda. Däremot läste jag precis att en av mina triologoer får ännu en uppföljare. Så MARIA håll i hatten, läs och hoppa upp och ner av glädje..


Hur glad blev du inte nu?!


2 Era tankar:

Maria Flinck sa...

ÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men två år... kan man vänta så länge!??!? :D:D:D:D:D

Cali sa...

Haha men egentligen är det ju bara 1 år och typ 7 veckor för den kommer ut i january. Men det kommer vara så bra!! Den är ju innan ettan och tvåan men efter trean när hon blir vampyr!!