15 november 2009

Butt out..

Det är min framtid, mitt liv!
Varför försöker människor lägga sig i mina val?!
Ni hade er chans om ni ångrar de valen ni gjorde ta faan inte ut det över mig..
Jag väljer det som gör mig lycklig inte det som nödvändigtvis ger mest pengar. Om man kan kombinera dessa två vore det toppen men om inte, jag skit samma.

Jag gör hellre något som gör mig lycklig, något jag tycker om framför något som jag vantrivs med fast det betalar bra.

Så lev era liv så lever jag mitt!

Blev dock lite gladare efter att ha pratat med Maria som alltid står på min sida och på en gång hamnade i attack position.. Me love you!

Även Lorr made my day då hon i princip började gråta över en present jag köpt till henne. Tänk att något så litet kan betyda så mycket!

2 Era tankar:

Elin sa...

Håller med vännen! Varför tror du jag jobbar i vården? De e ju inte så att man blir miljonär direkt... ;) Men mår man bra så är det värt så mycket mer än pengar.
Kram kram

Cali sa...

Tack gumman!
Man ska jobba med sådant som gör en glad och något man verkligen tycker om. Allt kan inte handla om pengar!! Finns viktigare saker i livet :)
kram