29 november 2009

What a surprise..

Vilken kväll...
Tanken var att det skulle bli en lugn kväll framför tv'n med Lorr och Anncha. Men när jag vaknade upp vid sju ringde jag Lorr som inte svarade. Efter två samtal gav jag upp och ringde Anncha som hade blivit riktigt sugen på fest..

Jag är ju inte den som är den så givetvis var jag på då inget annat hände. Så jag packade min väska på kanske tio minuter och åkte över. Fixade mig där innan det bara av hem till Maria där Hon, Lasse, Jocke och Elin befann sig..

Det blev vin och en massa skratt och prat. Därefter gick vi ner till Hästen där vi möttes av en full Linnea som föreslog efterfest hemma hos henne. Ändå blev det magget av någon konstig anledning och där droppade folk av som flugor som vanligt. Tillslut var det bara jag Pernilla och Sara kvar och vi stannade kvar till tjugo över två vilket var tio minuter innan dom stängde.

Försökte få tag i E men han låg nog säkert och sov för inge svar fick man. Men men nu är det dags att sova då morgondagen är fullbokad.

Have it good.. Sleep tight!

0 Era tankar: