12 november 2009

Saw VI sooo disgusting..

Hemkommen från biografen och jag säger bara... ÄCKLIGT! Redan de första minutrarna av filmen kändes de som att jag skulle kunna spy rakt ut i sätet framför mig.. Fy fan!

Men förutom att scenerna var äckligare än i det tidigare filmerna så var filmen ändå godkänd. Man fick svar på mycket obesvarade frågor och alla lösa trådar knöts tillslut samman i vad jag antar är den sista Saw filmen.

Annars har dagen gått bra idag. Jobbade vilket var skönt eftersom jag bara varit hemma det senaste dagarna så omväxlingen var välkommen. Efter jobbet gick jag ner till Teds för att möta upp Pernilla som höll på med sin tatuering och därefter bar det av till Kista.

VI hann kolla i några få butiker men inget inhandlades å utbudet inte var det bästa. Efter det blev det god mat på Tabbouli. Grillad kyckling, Bulgur, Tsatsiki, Hommus, Paprikaröra och Aubergine röra med pita bröd!! MUMMA!

Men nu blir det lite läsning då jag ska påbörja New Moon och därefter sova!

Sleep tight!

0 Era tankar: