12 november 2009

Better than I could ever imagine..

Då har jag äntligen läst klart Twilight och jag kan knappt vänta tills jag får börja på New Moon. Älskade första boken och är riktigt glad över att filmen faktiskt stämde väldigt bra överens med boken. Normalt sett brukar jag läsa boken innan jag ser filmen och det slutar alltid med att jag blir besviken då filmen oftast har hoppat och utelämnat en massa. Men inte i det här fallet. Tycker verkligen att det fått med det viktigaste och endast ändrat några små detaljer som egentligen inte tillför handlingen någonting.

Men nu är det dags att börja dagen och hoppa in i duschen, därefter är det dags att fixa mig och sen åka till jobbet. Ikväll blir det bio med Pernilla, Annelie och Charlie. Ska bli riktigt kul att äntligen kunna göra något och inte bara ligga hemma.

Have a nice one!

0 Era tankar: