03 november 2009

I just dont..

Crapy day.. Har inte ens orkat skriva ner en enda liten rad. Bråk på jobbet som vanligt så jag fick jobba över en timme. Inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara men allt tjafs lyckades tömma mig på krafter.


Det roligaste är att jag gick upp med världens energi. Jag ville bara svinga mig ur sängen och börja dagen. Såg framemot denna måndag ända tills allt tjafs hann ifatt mig.


Men men det kan inte alltid vara en dans på rosor. Efter jobbet gick jag över till Hästen och hälsade på Pernilla som jobbade. Slog mig ner med Lotta och bestämde mig för att unna mig en Pasta Roma. Sjukt gott som vanlligt! Tack Sasa än en gång för maten!


Åkte hem runt sju och totaldäckade! Låg och läste en stund och somnade därefter vid niotioden.


Men nu time to sleep again. Godnatt mina vänner vi får hoppas att morgondagen blir bättre än idag.

0 Era tankar: