10 december 2009

All packed and done..

Då blev det Ikea efter jobbet. Trevligt med julgransköp till Tove och en massa julpynt och annat smått och gott. Det blev även köttbullar med potatis och brunsås vilket är ett MÅSTE när man är på Ikea. Riktigt trevligt hade vi!

Efter det blev det åka hem och packa klart allt inför imorgon då jag börjar sjukt tidigt imorgon och därefter beger mig direkt hem till Maria där jag ska duscha och fixa mig innan det bär av till båten.

Då det är svårt att bestämma sig för en outfit dagen innan med allt vad det innefattar. Smink, skor, leggings, klänning, frisyr och så vidare fick det bli två olika outfits med olika accesoarer till. Känner mig riktigt nöjd med packningen.. Det kommer att bli kalas!

Blir ju bjuden på kryssen av underbara Anta då jag fick det i födelsedags present av honom så det blir ju lite pengar över som förmodligen går till parfym.. Så nu sitter ag här och funderar på vilken jag ska ta. Har två favoriter som nästan är helt slut: Dolce Gabbana Feminine och Carolina Herrera 212. Svårt val!!

Ne men nu är det dags för mig att säga godnatt! Sleep tight!

0 Era tankar: