31 december 2009

Plans in the making..

Ja men då var planerna klara inför imorgon då.. Det krävdes bara några timmars sittandes på Hästen med Pernilla för att komma fram till vad vi skulle äta, vem som ska ta med vad och vilka som faktiskt ska komma.

Egentligen är jag en nyårshatare. Gillar inte denna helg alls men i år är jag faktiskt konstigt nog rätt taggad. Ska bli kul att ta det lite piano med några av det bästa människorna i mitt liv. Tråkigt bara att man inte kan få ihop alla på ett och samma ställe. Men det är målet till nästa år!

Träffade Sandra på Hästen också och det var faktiskt riktigt kul då jag inte sett henne på evigheter. Fick mig att inse hur mycket jag saknar henne och hennes roliga kommentarer som bara S kan leverera. Så till nästa år får vi se till att träffas oftare och inte alltid backa ut när vi bestämt.

Men nu ska jag ta mitt lilla söta huvud och lägga det på kudden och försöka få lite sömn. Är riktigt trött trots att jag tog en powernap som utvecklades till en sovstund på kanske två, tre timmar. Riktigt skönt!

Sleep tight everyone!

0 Era tankar: