17 december 2009

WW3 ive been there and survived..

Vilken otroligt låååång dag eller snarare kväll det har varit!

jobbade fram till halv två idag vilket gick väldigt fort måste jag säga. Därefter plockade Pernilla upp mig och det bar av till Kista. Hittade en fabulous klänning och underbara skor till Juldagen så nu är jag helt klar!! Känns helt underbart att jag slipper stressa över vad jag ska ha på mig!

Sen blev det en sväng förbi en massa paketpapper, snören, rosetter och etiketter. Slutade med att jag inte köpte något alls. Finns alldeles för många val i världen, men P hittade några riktigt fina.

Därefter blev det mys framför tvn med Lorr. Har ju fått Little S att fastna för Vampire Diaries så vi började kolla på första säsongen. Dock blev det avbrutet av ett tredje världskrig.. och allt tack vare mig och min stora trut. Visst var det mesta av det jag sa helt rätt men kanske måste jag lära mig att kontrollera mig lite och inte bara slänga ur mig allt precis som det dyker upp i huvudet på mig.

Men men det hela slutade med mig i tårar som tillslut utbytes till leenden över söta P som erbjöd sig att komma över på två röda fast jag visste att hon redan var uppbokad med viktiga saker. Så istället satte jag och Lorr oss ner och pratade och faktiskt skrattade åt allt som sagts då man i efterhand kan tycka att jag kanske betedde mig lite som en fem-åring.

Så nu ligger jag här med huvudvärk och funderar starkt på att faktiskt lägga huvudet på kudden och fokusera på det positiva minnena från dagen och helt enkelt förtränga det dåliga. Är ganska bra på att hålla min fasad uppe för det mesta, är inte ofta jag låter någon se bakom den innersta masken. Så länge man fokuserar på det positiva i livet får man inga rynkor och har ett bättre liv!

Sleep tight!

0 Era tankar: