16 december 2009

Sleeping is a maybe thing..

Ligger här i sängen och är inte ett dugg trött.. Det här är straffet man får då man sovit i princip hela dagen. Har sett tre filmer, läst en bok och ändå är jag inte trött. Så det blir nog att se på ännu en film och hoppas att jag somnar snart. Kroppen kommer inte läka sig själv om jag inte vilar och försöker bli frisk.

Har verkligen inte tid att vara sjuk just nu.. Finns så mycket att göra, eller okej egentligen inte men det finns saker som jag vill göra, personer jag vill träffa och jobbet givetvis. Men men bara att stå ut med lite mer vila så kanske jag mår bättre sen!

Nästa vecka är det jul!! Helt sjukt att det är mindre en en vecka kvar... Hur gick tiden så fort?!

Har legat och funderat på vad man ska ha på sig på juldagen. Har bestämt skor då jag klickade hem ett par som jag kollat på de senaste veckorna. Som tur är passar det till det mesta så det blir inge krångel med att det inte skulle passa med klänningen. Har ett alternativ men jag hoppas på att hitta något snyggt och gärna med en snygg urringning den 23e då jag och Maria ska åka in till stan för lite julklappsshopping. Blir nog mest till henne då jag i princip är helt klar.. Men kanske hittar jag någon julklapp till mig själv vem vet ;)

Ne men nu blir det en till film och förhoppningsvis sömn! Sleep tight!

0 Era tankar: