01 december 2009

Nausea and a headache..

Ligger i sängen och känner mig yr, illamående och på det en sprängande huvudvärk. Trodde att det skulle gå över efter en natts sömn men just nu känns det som att det bara har blivit värre.

Vill inte ligga här i min ensamhet. Vill må bra, kunna jobba och kunna gå runt utan att det känns som om jag ska svimma efter varje steg jag tar.

Gårdagskvällen spenderades i sängen och nu ser det ut som denna dag inte skiljer sig så mycket från igår. Men men har iallafall lyckats beställa hem lite julklappar både till mig och till andra.

Beställde hem några böcker som jag verkligen vill läsa, Vampire Diaries serien och Vampire Academy serien. Haha ja jag har blivit besatt av vampyr böcker verkar det som. Men Vampire diaries har jag velat läsa länge nu och nu när man måste vänta tills i vår för fortsättningen på serien tänkte jag passa på att läsa böckerna. By the way.. För alla som hävdar att Vampire diaries är en rip off av Twilight så vill jag bara tala om att dom böckerna kom före Twilight så det är snarare tvärtom.

Ne men nu ska jag vila en stund! Have it good!

2 Era tankar:

jr sa...

nästa gång the three musketeers ska ha movienight och vi bestämmer oss för att göra hamburgare, kan vi inte testa hamburgedressing bacon.. och bara ha den så man måste ta den =)??????

Cali sa...

Men ne det kan inte vara gott! Blää