05 december 2009

Not as tired as before..

Nyduschad och har äntligen börjat vakna upp ur den koma som jag befunnit mig i sedan imorse. Gick och la mig ganska sent igår då jag och Bello låg och pratade en stund och tiden bara rann iväg efter BSB konserten. Så runt två halv tre la jag mitt lilla huvud på kudden och försvann bort i drömmarnas värld.

Vid fyra vaknar jag av att min lillesyrra kommer hem vilket inte var speciellt kul då jag bara hade två timmar kvar att sova och jag har inte det lättaste för att somna om. Men tillslut lyckas jag bara för att bli väck ännu en gång och denna gång av min chef vid halv fem. Ignorerde det första samtalet men kände mig taskig så andra gången han ringde svarade jag. Det var en tjej som var sjuk och han ville att jag skulle börja så fort som möjligt.. Sagt och gjort! Jag gick med på detta efter att han mutat med att han skulle komma och hämta mig.

Så jag sprang in i duschen, slängde på mig lite kläder och sminkade mig så fort jag kunde och sedan blev det jobbet för min del. Sov två timmar inatt vilket inte är det allra skönaste speciellt då jag igår höll igång från fem på morgonen också.

Men nu har jag lyckats sova i tre timmar så på med partystassen och in i dimman eller vad säger ni?!

0 Era tankar: