25 december 2009

Time to get ready..

Sitter i sängen och har inte kommit en milimeter närmare duschen efter att jag pratade med Anncha för två timmar sedan.. Så hon kommer ju att slå ihjäl mig när hon läser det här!

Dagen har varit helt underbar! Började med den traditionella familjefrukosten.. Så mysigt att ha hela familjen, Niklas, Pernilla och Charlie samlade. Allt var jätte gott och man blev riktgit mätt ska jag tala om.

Därefter har jag bara legat i min säng och tittat på film. Så skönt!!

Ikväll blir det födelsedagsfirande hemma hos Sara med middag, alkohol och lekar och därefter rundar vi av med en riktigt kalaskväll på Farbror. Visst stället kanske inte är det bästa men sällskapet ligger på topp!!

Ne nu är det verkligen dags att komma igång då jag ska vara hemma hos S om en timme!

See ya!

0 Era tankar: