29 december 2009

With days like this im always gonna be happy..

Har haft en jätte mysig dag!

Dock började den lite halvskakigt då jag skickade iväg en av mina kunder till akuten. Men till mitt försvar var det hans fel och inte mitt då han ville att jag skulle göra en smörgås till honom men glömde berätta för mig att han är galet allergisk mot smör.. Som tur är gick det bra då han kom iväg till läkaren i tid.

Han tyckte ju givetvis att det är något jag borde ha lagt på minnet eftersom han besöker kondis kanske fyra gånger i veckan. Men Hey vet ni hur mycket blandat folk med tusen olika allergier och beställningar jag har per vecka..

Efter jobbet gick jag till centrum för att köpa lite presenter till Amelia, Tessans nyfödda dotter. Hittade så otroligt söta saker, men en tröja från Hello Kitty med små öron på luvan blev en riktig favorit.

Sen bar det av hem till Tessan där det fikades, lektes med Alex, pratades en hel del dock var ju F och B med så man fick inte så mycket sagt. Men trevligt var det! Tillslut vaknade även Amelia upp och då fick jag minsann sitta med den lilla sötnosen i knät. Alex var så söt och skulle ge både mig och Amelia en puss. Helt underbara barn T har!

Men nu är det dags för middag. Ska bli super gott då det blir wok med en massa goda grönsaker och ris till.. Mums!

See Ya..

0 Era tankar: