08 december 2009

Drums in my head..

Migränen har varit värre än någonsin hela kvällen.. Men detta fick inte hindra mig från att ha en toppen dag nu när jag ändå var ledig.

Låg kvar i sängen till sent och åkte därefter ner till kondis för att möta upp Tessan, Alex och Freddy. Riktigt mysigt hade vi det och söta Alex var på riktigt kram humör. Kul att man hann med att träffa Tessan innan hon får sin lilla sötnos. Pernilla joinade runt halv tre och sedan bar det av för lite julshopping i Kista Centrum.

Som vanligt hittade vi saker till oss själva istället för julklappar men som tur är har jag faktiskt det flesta julklapparna klara! Vill verkligen slippa stressen dagen innan med alla andra som har varit dåliga på att planera. Dagen innan julafton ska man spendera med vänner och familj. Mysa, skratta, komma in i julkänslan och ha uppesittarkväll med bingolotto!

Hittade en klänning till kryssen på fredag! Kommer att bli så kul!! Så här sitter jag nu med färgning i håret då jag bestämt mig för att det rosa ska bort och P jobbar ju varje dag innan kryssen så där går det inte att få någon hjälp. Kanske inte var det smartaste att börja färja håret klockan kvat i elva en tisdagskväll då huvudet håller på att sprängas och klockan står på ringning halv sex imorgon bitti. Men men lätt att vara efterklok.

Ska passa på att kolla på kvällens avsnitt av Paradise Hotel och sedan är det dags att tvätta ur färgen och därefter lägga mitt nyfärgade hår på kudden och försöka blunda några timmar.

Bye Bye Pink Hair!

Sleep tight!

0 Era tankar: