27 december 2009

Tre Kronors OS-trupp klar!!

Sitter och är helt exalterad över Bengt-Åkes OS-trupp! Det kommer att bli så bra.. Med alla dessa stora spelare kan vi ju inte förora..

Vi har bröderna Sedin, Lidas, Alfredsson, Zetterberg, Weinhandl, Påhlsson, Modin, Eriksson, Lunkan, Gustavsson, Liv, Kronwall, Murray, Oduya och givetvis Foppa! Sen har vi några fler som jag inte känner igen men de kanske det blir ändring på efter OS.

Så nu vet ni mina vänner med Start den 18/2 kommer ni inte se röken av mig för jag kommer att befinna mig bänkad framför tvn och heja på Tre Kronor då det vi vinna guld i år igen!!


Klicka på bilden för att se hela OS-Truppen..


5 Era tankar:

jr sa...

bååååååååååååååååååååååååååååååring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cali sa...

Haha ne helt underbart!!

Anonym sa...

3 kronor rules!
Dock måste jag tillägga att foppa borde inte vara med.. Han är slut som spelare.. En legend, från förr.. ;-)

Cali sa...

Jo fast han är fortfarande en grym hockeyspelare när han inte är skadad! Dessutom lyfter hela laget när han är på isen :)

Anonym sa...

Mjaa...Foppa är som du säger en grym hockeyspelare, men att han "lyfter laget" håller jag inte med om. Historiken visar snarare att hans deltagande blir så hypat "bara foppa kommer, då vinner vi!" och så alla glömmer alla andra att åka grillor och bara tittar på...