27 december 2009

I Never Say No To A Challenge..

Aldrig mera shots för min del.. Mår precis som jag förtjänar idag.. Riktigt jäkla skit bra!

Nu trodde ni allt att jag skulle vakna idag och känna mig totallt bakis och förstörd.. Men icke! Har varit pigg och vaken sedan klockan halvnio imorse. Har redan hunnit med att äta frukost och plugga lite teori.

Gårdagen spenderades med Maria, Anncha, Lasse, Jocke, Linda och Matte på Hästen. Vi åt middag och därefter fick Lasse den hemska idén att vi skulle beställa in en shotbricka med fem shots var. Han var ju helt övertygad om att jag skulle backa ur.. Då folk som känner mig riktigt väl vet att jag inte är den som bangar ur, speciellt inte när jag blir utmanad. Så istället fick vi pina oss igenom alla äckliga shots!

Förutom shotstävlingen provade vi Lotta's Limetrick då man ska suga på en lime och sedan kyssa någon. Tydigen ska det vara en väldigt angenäm upplevelse för den man kysser. Jocke som fick vara Marias försökskanin höll nog med om detta.

Riktigt trevlig kväll hade vi! Nu är det dags för mig att ta mig in i duschen och sedan vänta in mina vänner som alltid lyckas sova till alldeles försent (enligt min mening) på helgerna.

See Ya!

0 Era tankar: