08 december 2009

Taking chances aren't all that bad..

Ligger fortfarande i sängen.. Borde ha gått upp för länge sen men det var alldeles för skönt att bara ligga här och lata sig. Är på riktigt bra humör idag.. Kanske är det för att jag är ledig idag eller så beror det kanske på att jag bestämt mig.. Dags att ta chanser och sluta fega ut!

Ska snart gå upp då jag ska möta Tessan och Alex på lunch. Ska bli riktigt mysigt då det ar längesedan vi sågs. Blir nog sista gången innan T får en liten söt tjej!

Veckan är rätt oplanerad förutom kryssen på fredag. Är riktigt glad över att jag bestämde mig för att åka då jag känner mig riktigt taggad! Det blir All in! Här ska drickas en massa Strawberry Daiquiris och köpas ny parfym och kanske någon form av alkohol. I Can't Wait!!

Ne men nu är det dags att hoppa in i duschen annars kommer jag komma försent.

Have a nice one..

0 Era tankar: