06 december 2009

Partynight gone fun..

God morgon!
Sitter här hemma och funderar på om jag ska orka göra iordning mat eller om det blir en macka till lunch... eller snarare frukost.

Gårdagen var faktiskt väldigt lyckad vilket jag inte hade förväntat mig. Åkte hem till Maria runt nio där Pernilla, Maria, Jocke och Lasse befann sig. Därefter dök Björne upp och sedan även Jimmy och några fler. Kul förfest med engelska pratande, chipsregn, stående talare och en massa skratt.

Vid tolv vandrade vi den korta biten ner till Fabben där det bjöds på bra musik av Adde (Vem annars), dans i massor, goda shots och drinkar många skratt,samt trevliga vänner att omge sig med.

Dock vet jag inte hur det kunde bli ett så abrubt slut då Lasse blev utsläng av ingen anledning och lilla jag började tjafsa med en kille utanför toaletterna. Lyckades bli kallad slyna och puttad på innan jag bestämde mig för att helt enkelt gå därifrån.

Då det inte finns ett enda matställe öppet i denna kommun blev det att åka hem och laga mat. Kokade pasta och gjorde en underbart god pasta sås på cremefraiche, skinka, purjo, tomat, broccoli, vitlök aromat, salt och peppar. MUMS!

Idag vet jag inte riktigt vad planerna är men det blir en lugn dag i samband med en lugn kväll. Känner mig trött då bristen på sömn fortfarande gör sig påmind...

Nu blir det film och Tonfisksallad tror jag!

See Ya!

0 Era tankar: