02 december 2009

Still in bed..

Är hemma idag också. Mår mycket bättre men fortfarande ligger illamåendet där i bakgrunden, så jag tänkte att en extra dag borde jag nog stanna hemma. Helt sjukt att det redan är onsdag.. Veckorna går så otroligt fort nu. Jag menar om mindre än fyra veckor är det jul!

Normalt sett brukar jag vara ett stressvrak så här års med alla julklappar och saker som ska göras. Men för en gångs skull har jag faktiskt handlat klart nästan alla julklappar och det mesta på min lista är överstruket och klart.

Jag är så nöjd med de julklappar jag köpt då jag vet att personerna som ska få dom kommer att bli otroligt glada och det är allt jag egentligen önskar mig. Jag skulle kunna spendera en hel jul utan att få några julklappar alls så länge jag får köpa till andra. Älskar den känslan man får när man ser den man tycker om lysa upp över den perfekta julklappen, som du har lagt ner tid på att hitta!

Men nu ska jag kolla lite på 90210 och vila lite.. Have it good!

0 Era tankar: