19 december 2009

Dilemma..

Ligger och myser i soffan och funderar på att vara riktigt lat och beställa pizza idag och bara se någon bra film. Har jobbat sen klockan halv åtta imorse så jag är inte världens piggaste Carro!

Dock är tanken på att festa också ganska lockande men jag vet inte om jag har lust att ta mig ut i kylan. E tycker att jag borde ta mig i kragen och ta mig ner till Hästen.. Hmm får se vad jag hittar på!

Annars har dagen flytit på ganska bra, mår fortfarande inte helt hundra vilket märktes då jag var helt slut efter en effektiv arbetsdag. Kändes faktiskt riktigt skönt att jobba då det kändes som att jag gjorde lite nytta istället för att bara sitta hemma framför tvn.

Gårdagen blev precis så dålig som jag hade förutspått då mitt humör verkligen var en bergodalbana.. Men inte allt för många avhyvlingar delades ut så enligt mig gick det rätt bra ändå!

Nu är det dgas för mig att fundera ut vad kvällen har att erbjuda!

See Ya!

0 Era tankar: