13 december 2009

In i dimman..

Har verkligen inte orkat blogga då jag var så sjukt trött igår när jag kom hem från kryssen. Men vi hade de kalaskul!

Började med att jag gick hem till Maria i fredags när jag slutade. Duschade fixade mig medans Sampa gick och köpte Tiger till oss. Alltid lika gott! Sen blev det lite vila innan detr var dags att sätta sig i bilen och börja köra mot båten.

Efter en massa bilköer kom vi äntligen fram och klev på. Då middagen inte var förens vid halv nio blev det fixa sig lite i hytten och lite cider innan maten. Tyvärr fick Elin migrän men hon försökte vara med så länge hon orkade. Middagen skulle vara något form av julbord men det var definitivt inte så aptitretande. Dock fick vi i oss en hel del Vin Spritzers eller okej jag fick i mig mest. Haha!

Vi fortsatte kvällen med fest, dans och en massa skratt och goda drinkar. Sen var det dags att lägga mitt snurrande huvud på kudden. Dagen efter var litre halv seg men det blev frukost/lunch, prat om kvällen, kareoke, shopping i tax-free, Anta's One man show som man inte kan låta bli att skratta åt.. Skulle verkligen vilja veta vad som försigår i hans huvud. Hade verkligen en toppen kryss tack vare mina vänner och givetvis med lite hjälp av alkoholen!

0 Era tankar: