07 december 2009

Undecided..

Så mycket val och en så obestämd Carro. Känns som att jag blir bombarderad med saker hela dagarna och inte kan jag välja vilket som jag helst vill göra.. Det är just det här som är mitt stora problem.. Jag är sämst på att bestämma mig!

Så jag undviker det ett tag till och fortsätter med mitt pluggande. Riktigt skönt att använda sig av huvudet för en gångs skull och tänka logiskt.

Däremot har jag bestämt mig angående en sak.. Det blir kryssning på fredag.. Och vet ni jag är till och med taggad! Ska bli riktigt kul!! Har till och med klädvalet klart så ingen stress från Carros sida. Dock börjar jag förmodligen jobba redan klockan sex eller kanske till och med tidigare vilket gör att jag kommer att vara sjukt trött på kvällen.. Men folket, stämningen, alkoholen och julmaten kommer att få mig på topp!

Ne men nu ska jag fortsätta plugga en stund.. See ya!

0 Era tankar: