13 december 2009

Movienight with Little S..

Jaha då är vi på gårdagen vad gäller uppdateringen.. Igår kväll var jag nog inte riktigt med då tröttheten låg som en dimma över huvudet. Men jag hade ingen lust att bara vara hemma och sova så jag åkte över till Lorr och hade en riktig myskväll bara hon och jag. Händer inte så ofta att det bara blir hon och jag men när det väl gör det är det riktigt toppen!

Lorr gjorde iordning Choklad Mousse med grädde och vi bäddade ner oss i soffan framför filmen My Sister's Keeper. En så otroligt bra film men hemsk på samma gång. Tror att jag och Lorr lyckades gråta oss igenom hela filmen. Så när den var slu var det dags att byta tårarna mot lite skratt anfall så vi satte på The Ugly Truth och ja vad vi skrattade.

Men runt ett var jag alldeles för trött för att ens låtsas vara vaken längre så jag åkte hem och slocknade i sängen. Men nu är det dags för adventsfrukost och därefter ska jag med familjen till Skansen för lite advents och Lucia mys.

Måste bara få säga grattis till Tessan, Freddan och Alex som nu äntligen har fått sin lilla dotter/lillesyster! Kram på er alla fyra!

Have a nice one!

0 Era tankar: