03 december 2009

Almost Friday..

Ska snart bädda ner mig och försöka sova.. Är sjukt trött och imorgon kommer att bli en lååång dag!

Dagen har gått väldigt fort med först jobb och sedan shopping i Sollentuna Centrum med Tove där jag inhandlade lite basplagg som leggings, kofta, linnen och tröjor. Men ibland måste man handla sådan också.. Därefter blev det en jätte god middag på Steak House med T där vi beställde in Grillad Biff, Potatisgratäng och Bearnaisesås. Riktigt MUMS!

Efter shoppingen besämde vi oss för att köpa med oss ett par otroligt goda muffins och åka hem till Toves mamma och fika. Hon blev riktigt glad så vi lyckades! Dessutom måste jag säga att muffinsarna smakade GUDOMLIGT! Ena var Jordgubbsfylld, En Choklad, En Blåbär och En Marshmallow.. MUMMA!

Så nu ligger jag här helt proppmätt och känner mig sådär mysigt seg och trött. Har haft en riktig toppen dag måste jag nog säga!

0 Era tankar: