23 december 2009

When you just don't have the time..

Har varit en lååång dag med en massa kul!

Träffade Pernilla runt elva då vi åkte till Kista för att inhandla Sara's present. Blev inte så mycket presenter men mina underbara skor fick jag med mig hem iallafall. Så nu gäller det bara att gå ut dom lite då de gör lite ont att ha på sig dom just nu.

På kvällen åkte jag hem till M där vi bakade Rocky Road godis och kollade på Ice Age 3. Hade inte hunnit se den filmen och jag älskar ju ettan och tvåan... Trodde trean skulle vara lite av en besvikelse men den var riktigt bra med många skratt under filmens gång. Då M skulle upp tidigt imorgon åkte jag hem rätt tidigt därifrån och gick en sväng förbi Maria och hälsade på henne, Lasse och hennes nya IFån. Haha hon kommer att bli precis som Jocke det kan jag lova!

Därefter drog jag ner till Hästen för att möta upp Pernilla. Vi satt där ett tag och sedan när Sara slutade köpte vi med oss Mc Donalds och åkte hem till Sara för lite nyårsplanerande och juldagsprat.

Har varit en riktigt mysig dag och imorgon kommer definitivt att bli om möjligt ännu bättre. Men nu är det dags att sova då Maria kommer att döda mig och jag är trött imorgon..

Sleep tight!

0 Era tankar: