07 december 2009

Another Monday morning..

Ätligen måndag!!
Ännu en vecka som har tagit slut.. Helt sjukt vad fort det går. Gårdagen spenderades framför tvn med en massa olika filmer på. Var inte bakis men trött efter de sömnlösa nätterna. Men nu är jag på rätt spår igen. Vaknade upp utvilad och pigg och redo för allt som världen vill slänga framför mig.

Idag ska jag träffa Pernilla, vad vi ska göra har jag ingen aning om men något kul blir det alltid. Annars händer det inte så mycket mer idag, ska åka och jobba om tio minuter vilket kanske inte är lika kul men ag jobbar ju med min favorit person Emmy så det kommer nog bli jätte bra!

Men dags att snabba på lite nu så jag inte kommer försent då det är bland det värsta jag vet. Hela min dag blir förstörd om jag försöver mig eller är sen.

See ya!

0 Era tankar: