17 december 2009

One week left..

Äntligen torsdag, vilket betyder att imorgon är det fredag och helg! Om exakt en vecka är det julafton.. Kan knappt bärga mig! Vill att det ska vara julafton idag.

Men kanske är det bra att det är en vecka kvar då det finns några små saker som inte är helt klara än. Dock är jag på god väg! Har idag och imorgon kvar och sen är det officiellt helg! Visst jobbar jag lördag men bara till två så efter det är jag ledig fram tills på måndag och då återstår det bara två dagar och sedan ledighet!

Idag blir det jobba och sen ska jag förmodligen åka med Pernilla och hjälpa henne med det sista julklapparna som hon inte har hunnit inhandla. Dock brukar det inte gå så bra när vi ska julhandla då det blir en massa till oss men inget till någon annan. Hmmm kanske borde vi bli bättre på den fronten eller vad säger du P?!

Time to get this day started! Have a nice one!!

0 Era tankar: