18 december 2009

I choose, You don't..

Äntligen fredag!
Inte riktigt så jag känner idag då jag jobbar kväll och sen ska jag upp tidigt imorgon. Dessutom är inte mitt humör det bästa för dagen men det kan nog ändras bara jag kommer till jobbet och träffar lite trevligt folk!

Har sovit as kasst inatt, kan nog bero på tjafset igår. Är verkligen sämst på att bråka då jag alltid ligger och funderar över vad som har sagts i timmar medans alla andra bara kan vända ryggen till och somna som att inget har hänt.

Så watch out.. får du en avhyvling är det inte säkert att du förtjänar den! Dock är jag trött på att folk vill stressa fram saker i MITT liv. Låt mig leva och göra saker i min takt!

Varför måste man alltid ha svar på allt, veta vad man känner och vart saker och ting är på väg?! Kan man inte bara leva för dagen och ta sakerna som det kommer..

0 Era tankar: