14 december 2009

Dagens avslut på löwet..

Dagen har gått ovanligt långsam.. Känns som att allt har tagit hur lång tid som helst och alla människor har bara varit jobbiga och irriterande. Brukar normallt sett inte ha några problem alls med att vara trevlig men idag har det varit rent ut sagt en stor ansträngning..


Har kännt mig trött och hängig hela dagen men inte kunnat sätta fingret på vad det kunde vara. Tillslut kom jag fram till orsaken och nu sitter jag här för mig själv på närakuten och vill bara få det här överstökat och åka hem..


Vi får väl se hur lång tid det tar innan ag får komma in då det alltid är förseningar.. När jag är klar blir det åka hem och sova middag orkar jag inte tillaga så antingen tar jag en macka eller så väntar jag till imorgon, känner mig inte speciellt hungrig ändå..


Wish me luck..

5 Era tankar:

Jr sa...

Carro hur ser din vecka ut? Tänkte på moviemight??

Cali sa...

Jag kan ha movienight! När, var, hur?

jr sa...

oki, min tanke var att köra imorn för skulle till maria redan då, men nu ville hon inte längre ses denna vecka så de va inget! :P

Cali sa...

Jaha varför vill hon inte det då?

jr sa...

vet inte , hon sa att ja skulle komma lite mer denna vecka men ändrade sig helt... då får man respektera de =)..