25 oktober 2009

And Kladdkaka it is..


Är så sjukt trött.. Det blev kladdkaka tillslut så nu blir det sova mätt och belåten. Har varit en underbar helg. Var längesen jag var så här avslappnad och nöjd med allt. Det här var min första helt lediga helg på över en månad och det var välbehövligt.

Men imorgon är det dags för kolgruvan igen. Dock är energin på topp! Tråkigt bara att situationen är som den är men jag får försöka att inte ta åt mig av sådant som faktiskt inte är mitt fel och göra mitt bästa helt enkelt.

Kommer verkligen att sakna V och L vill jag inte ens ha där men Im not the Boss.

Men nu blir det nog läsa en stund till och sedan sova. Har inte så långt kvar av boken "Med mina egna ord" så jag vill läsa klart den innan jag somnar. Det är en helt underbar bok som jag har läst minst en gång per år sedan jag fick den.

Sleep tight everyone!

0 Era tankar: